God morgon!

Go morron! Solen har äntligen kommit till Uppsala, och jag hoppas det är här för att stanna. Åtminstone över helgen. Jag har fredagskänsla i kroppen, haft sen igår kväll.. Lite jobbigt när det bara är torsdag, men har haft en väldigt bra vecka och ser fram även fram emot denna dag och helg.
 
Igår efter jobbet tog jag en kort löprunda. Har ju inte tränat på över en månad nu pga olika omständigheter. Var sjukt nervös och otaggad innan men när jag väl var ute gick det bra. Var ju inte den bästa löpturen och man har ju ingen kondition kvar. Dags att börja jobba på det!? Sen gick jag över till mamsen, köpte även med mig sushi. Jättemysigt!  Innan jag tog mig hemåt blev det även en kaffe & lite snack hos brorsan.
 
Idag vaknade jag av att solen strålade in i rummet, härligt. Tog mig upp och åt en god frukost framför nyhetsmorgon. Sen blev det lite VIP shopping på H&M 7.30 innan jobb. Köpte ett par svarta ballerina, en tröja och ett par träningstights.
 
Nu sitter jag på jobbet och ska snart ta en fika. Här är det go frulle med mackor och kaffe. Så frukost nummer två inväntas ;)
 
Ikväll blir det att träffa Sofia och Erika. Middag och bio! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback