Friday, im in love!

20 mars och det är FREDAG, underbart. Dock snöar det ute just nu... Lite trist. Vi har ju haft så otroligt många fina vårdagar nu, man är lite bortskämd. Hoppas solen tittar fram lite i helgen i alla fall.
 
Idag är det jobb 8-16. Kommer troligen vara supertrött ikväll, hade en väldigt konstigt natt. Sov dåligt, vaknade stup i kvarten, svettades, frös och ja, fick liksom ingen ro. Jättejobbigt. Än så länge har jag ändå varit hyffsat pigg, kan vara för att det är fredag och jag fick lyxluncha med pappsen!
 
Efter jobbet var det tänkt att jag skulle iväg till frissan och fixa frippan, färga och toppa lite. Tyvärr ringde frisören vid lunch och meddelade att det hade blivit något strul i deras bokningsprogram och att vi var tvungna att avboka tiden ikväll :( Surt. Hade verkligen sett fram emot att lyxa till det lite nu i eftermiddag. Skulle varit en bra start på helgen.
MEN thats Life, får se fram emot det lite mer bara :)  Istället åker jag direkt ut till Martins föräldrar för lite middag och mys.
 
Imorgon blir det nog en sväng ut till Gräsö för mig och Martin. Spana in mammas och Tomas husbygge, fixa och dona i trädgården och bara njuta av att vara i naturen. Förhoppningsvis lite grillning till lunch också!
 
 
Puss och hej leverpastej./ T
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback