Pistvaktfest!

God morgon! Eller kanske god förmiddag rättare sagt? Ännu en helg med sovmorgon här hemma & mysig långfrukost. Vaknade runt 9 tiden, men låg kvar och drog mig. Har haft problem med huvudvärk nu sista dagarna, kommer smygandes på kvällen & gör fruktansvärt ont och sen när jg vaknar är värken kvar. Riktigt otäckt! Men jag tog mig upp & tog en liten kall prommis (brukar släppa då, and it did) påväg hem svängde jag in på Forsa hembageri & köpte mdd mig deras fantastisk goda valnötsbröd. 

När jag kom hem väckte jag Martin med go frulle. Valnötsbröd med ruccola & ost/ yoghurt med banan, hallon & frön. Sen serverades självklart kaffe till de! 
Vi kikar även på "På spåret" från igår som vi missade.

Igår var vi iväg på fest hos Erik & Anna, de var pistvakt tema. (Haha...) första tanken var "fan vad kuuul" men sen insåg jag att de var rätt svårt att hitta en bra outfit. Sjukt fuuula, lite bonde och fjäll tema? Men bestämde mig till slut att klä ut mig till Olle, så hittade tillslut en orange tröja, mössa, höga strumpor, reflexer, kikare och gjorde även en trea som jag satt på armen. Blev rätt bra ändå! Men som jag skrattade Hahah,,, at gå iväg på fest i den outfiten, & att man inte känner alla kändes sådär.. Man höll bara tummarna att alla också hade klätt ut sig. Kvällen var iaf jättetrevlig, myclet folk & goda tillbehör i norrlänskt tema. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback