En annorlunda helg. inte alltid som man tänkt sig!

Går inte riktigt som jag vill denna helg. Börjar med att jag vaknar på fredagsmorgonen med huvudvärk och känner i kroppen att jag kanske börjar bli sjuk.. Den känslan i kroppen följde med hela arbetsdagen, tungt men det gick. Efter jobbet åkte jag direkt till Louise och Filippa, vi mötte även upp Therese. Tog oss sen en liten prommis och handlade mat och gottis till kvällen. Fredagsmys!  Kvällen spenderade vi hemma hos Louise- tjejsnack, mat och ost/kex. supermysigt!  Dock var min huvudvärk där också.... åkte hem relativt tidigt i alla fall.
 
I lördags vaknade jag med huvudvärken igen och känningar i halsen, jo tjena. KNOW IT. blir alltid sjuk till helgen. kul! men det är väl så när man börjar slappna av. Sjukt tråkigt att behöva ställa in sina planer och ligga hemma. Och jag som har myror i benen och inte kan vara hemma en heldag får lite småpanik!
 
Tyvärr hände en olycka och jag fick åka upp till akuten under fm. Pappa hade ramlat på isen och slagigt rejält i huvudet, ett stoooort jack mitt på huvudet :( åkte in med ambulans och jag mötte upp honom där. Som tur verkade de som det gick bra. Han slapp röntgas men fick sy 8 stygn. Förhoppningsvis kommer inga sympton på en blödning senare. Usch så läskigt det där, och att se någon man står så nära ha gjort sig så illa gör ont.  Så dagen spenderades på Akuten med pappsen <3 Jag måste ändå säga att jag är SÅ tacksam och glad att det gick relativt bra. Det är inte alls roligt det där, och huvudet är ju så känsligt. Sjukvårdspersonalen ska också ha stort tack, vilka männiksor!! tack tack och tack.  Jag säger bara en sak-PÅ MED HJÄLMEN! det är fan livssfarligt och det går så fort när olyckan är framme.
 
På kvällen skulle jag iväg till Emilia och Natalie för att käka middag och ha filmkväll, men jag mådde som sagt inte bra så jag blev hemma i soffan med godis och en film :(
 
Tyckte jag börja känna mig bättre igårkväll men imorse när jag vaknade hade jag ännu mer ont i halsen och i huvudet.. ska detta aldrig ta slut? var ju nyss hemma sjuk. Såå här ligger jag, i sängen med frukost och tvn på!
Blir nog att ligga här hela dagen tills Martin kommer hem vid 17. Förhoppningsvis känner jag mig bättre då och vi kan få en mysig kväll.
 
aaaaaajuste, varför jag fick lust att skriva av mig här just nu är för jag blev så jävla arg på min dator. Skulle skicka lite filer genom hotmail och när jag ska bifoga dokumenten så går det inte.... har försökt tusen gånger men det blir samma sak varje gång, jag loggas typ ur?? AAAAAAAARG! inget går som det ska den här helgen. 
 
NÄ nu hoppas jag detta vänder. Jag ska försöka på mig att skicka dokumenten EN gång till sen ger jag upp och vänder denna dag till något BRA!  Ska hoppa in i duschen och fixa till mig lite :)
 
Puss på er fina ni
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback