Lill Lördag!

Hej alla fina,
Redan onsdag.. Veckorna går så sinnesjukt fort och jag längtar mer och mer till våren. Så snart är den väl här!
Dock är det fantastisk fint vinterväder just nu, lagom kallt och massvis med härlig snö. Det har även snöat nu två dagar i sträck, underbart. Så snön får gärna stanna ett tag till!
 
Har varit lite upp och ner den senaste tiden. Mycket som händer, det är saker som går bra och saker som går mindre bra. De har påverkat mig rätt rejält och jag har varit rätt nere på senaste tiden. Det känns som de håller på att vända och det ska jag även se till att det gör!
 
Idag försov jag mig nästan.. men vaknade absolut på rätt sida, taggad och ser fram emot denna dag!
Ikväll ska jag träffa Sandra, blir nog en middag eller en fika på stan.
 
Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback