Onsdag

Det börjar verkligen bli höst ute nu, lite småkyligt men ändå sol och klart väder. Väldigt mysigt! Dock kunde sommaren ha stannat lite till... Hösten kommer vi få nog av ändå. Och med de åkte jag självklart på en förskylning natten till måndag, typiskt... Har ju redan haft min omgång efter semestern? men men, idag känns det mycket bättre.
Igår efter jobbet handlade jag lite snabbt och gjorde några ärenden på stan, skönt att få sånt överstökat. Sen blev det en hemmakväll med mig själv (Martin var på utbildning) och jag orkade inte göra mycket, då jag försöker vila, äta och dricka bort mig förskylning (vilket verkar ha gjort gott för mig!!) Kvällen bestod i alla fall av rester till middag, bäddade rent i sängen och sen hann jag även baka lite små kakor och göra nya matlådor. Resten av kvällen bestod av att mysa och vila i soffan till alla bra tv program. De är väl ett plus nu när hösten är här, bättre tvprogram haha!
 
Idag blir det först jobb 9-17 sen ska jag faktiskt gå och förtidsrösta!! Dock har jag inte riktigt bestämt mig än hur jag ska rösta i kommunvalet, men det ska jag försöka komma fram till idag.
Efter det möter jag upp Martin och då ska vi på middag hos Karin och Jens. Jättetrevligt! Vi ska även baka massa småkakor och pyssla inför lördagen, då Roger fyller 60 år!
 
 
Love
Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback