Kulturnatten



Vilken lördag det blev! Fin klädda och i ordningfixade redan vid 10.00, då
Vi rullade till Martins pappa där det vankades öppet hus med smörgåstårta, tårta och massa smaskens. Vi åkte ut väldigt tidigt för att kunna umgås och hjälpa till lite extra. Supertrevligt! Vid 15 tiden åkte Martin & jobbade lite snabbt och jag åkte till stan. Råkade smita in på nagelsalongen & de hade drop in tid och 20% på alla behandlingar... Så kunde inte tacka nej hehe! Kände att jag var värd nya fina naglar & skönt att ha dd fixade nu till Österrike resan nästa fredag. Så efter timmen där gick jag genom stan ocj kikade på allt som hände, eftersom de var kulturnatten var det sjukt mycket folk & saker på gång, superkul. Trivs verkligen! 

Martin kom hem någon halvtimme efter mig och vi kikade lite snabbt i kulturnatten programmet & tog oss ut. Hann med rätt mycket och även bara strosade omkring. Middag blev på st Erikstorg i feskarns matstånd (laxkebab) Åh de var vekligwn en sjukt bra kväll. Folk överallt!! Massa aktiviteter, musik & mat överallt, superhärlig stämning. Folk var glada och trevliga. 

Påväg hem gick vi förbi restaurang Borgen & pratade lite skit med Daniel, Louise och hennes familj. <3

Nu är det frukost i sängen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback