Njut varje minut!

Förra veckan & denna "kort vecka" har det varit fullt upp & jag har gjort massa roliga saker. Verkligen försökt tagit vara på dagarna och njutit. Umgåtts med mina fina vänner, familj & pojkvän. Love it!

Är rätt dåligt på att ta bilder (borde bli bättre, älskar att gå till fotoalbumet & kolla tillbaka) men jag är även dåligt på att skriva här? tänkte iaf slänga ut lite bilder & skriva vad som hänt på den senaste veckan. Enjoy!


Förra tisdagen sprang vi blodomloppet, hela 10km!!! Var jättefint väder & vi hade verkligen sjukt kul. Endorfiner!! 
Mina fina tjejer var såå duktiga, vi sprang på en timme. Otroligt bra! Efter fick man picknick med massa godsaker. Yum! (PS. Vi var även med i unt!) hehe.. 



Onsdagen fortsatte värmen. Jag, bästa lilla syster & morfar gick ut & käkade på uteservering. Drack vin & åt gott!!
(Tyvärr inga bilder...) 


På torsdagen Överraskade jag Martin med en långpromenad som avslutades med en mysig picknick. Charkprodukter, ost, jordgubbar, bröd & massa annat gott serverades. Väldigt uppskattat & vilken kväll vi hade! Mys! 



På fredagen var det otroligt varmt & efter jobbet mötte vi upp Natalie & Stefan i statsparken. Blev vin, sushi & massa godsaker hela kvällen. När klockan närmade sig 22, tog vi oss vidare till brorsan balkong där vi fortsatte dricka vin & äta massa snacks & prata skit/framtid. 


Lördagen bjöd även den på otroligt fint väder, så jag & Natalie cyklade iväg till Fyrishov för att sola & bada hela dagen. Åt lunch & käkade glass! Vid fem började vi röra oss, hem & duschade/sätta på Långklänningen. Vid 18.30 mötte vi upp Emilia & Oskar vid Ica & handla mat. Grillat. Ofcourse! 
Blev alltså en grillkväll hemma hos Emilia, ute på gården. Musik, grillat & bra sällskap.


I söndags var det morsdag. Min allra finaste bästa mamma skulle såklart firas <3 blev middag på en uteservering (i soooolen) med syster, mamma & Tomas. Blev god lax med dillkokt potatis, sparris & romsås, till efterrätt blev det chokladfondant. 




I måndags  blev det tyvärr sämre väder... Kallt! Man är så bortskämd nu med extremt fint & varmt väder. Vi hade planerat med Natalie, Stefan, Emilia & Oskar att gå ut & käka på Upplands trädgård. Tyvärr gick inte de men vi hängde inte läpp utan vi satt oss istället inne & käkade mat & drack öl. Vi avslutade kvällen med att spela spel, tjejerna vs killarna (tyvärr vann killarna, båda gångerna...) vi ska ta revansch hehe! Men det var en riktigt trevlig måndags med många skratt. 


I tisdags kom min fina Louise till Uppsala. Så jag Louise & Anna gick & käkade på il forno. Pasta pasta pasta! Efter en stund kom även Jennifer också, Supermysigt att få sitta & prata om Louise kommande lilla bebis, ska bli så himla kul!!! Hon är beräknad att komma den 9 juni, men det känns helt overkligt. Tiden har gått så himla fort!!! 



Igår onsdag var det halvdag. 8-13 (underbart) tog mig hem & STOR städade lägenheten. Sånt som man aldrig hinner annars. Så nu är det skinande rent här hemma! Efter träffade jag Natalie & vi körde cirkelfys på gymet, grymt! 

Idag är det Kristi himmelsfärd & vi är lediga. Martin har åkt till stugan i Järvsö med familjen & jag blir hemma sjölc över helgen. Ska nämligen jobba heldag på fredag... 
Idag blir det först träning med Ulrika, sen ska vi käka lunch & mysa på stan! ikväll blir det tjejmys med mamma & syster, hoppas på tacos & marängsviss ;-) 


Ha en fin dag allihoppa. Ut & njuuut! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback