Helgens trevligheter.

Oj. Jag säger det igen! Det går rätt lång tid emellan mina inlägg här iblan. Ellr oftast.  Känns som jag inte riktigt har ro att skriva (-; 

Kan berätta lite om min helg. Trodde den skulle bli väldigt lugn & skulle spenderas mesta dels hemma i lägenheten, eftersom sista april & så mycket annat var i veckan. Men så blev det inte riktigt, utan blev en fullspäckad helg istället. Riktigt roligt! Vila kan man göra sen.. 

I fredags efter jobbet mötte jag upp lina fina tjejer. Linnea Karin Emilia Natalie Elin & Gunnel.  Vi skulle fira Emilia som har fyllt år!!! Middag & teater hade hon önskat & så blev det :-)  Så vi gick & käkade på forno romana, en väldigt god lax&räk pasta med pesto.  Vid sju var det dags för teater, vi gick på "kapten klänning" som nu går på statsteatern här i Uppsala. Det var en väldigt gripande & rätt jobbig teater, men grymt bra!! Kvällen var jättelyckad <3 

Igår, lördag började jag & Martin med lyxfrukost. Färskt nybakt bröd & massa tillbehör. Sen åkte vi iväg på äventyr. Börjar bli en "tradition" för oss, varje helg försöker vi hitta nya & roliga platser. Det blev en lite tur & sen hann vi även in på fullerö handel & kikade på allt fint!!! 

Vid fyra tiden åkte vi hem till Niklas & Carro där även Patrik, Jesper & hans flickvän var.  Lite fotboll, öl, häng & massa prat. Efter det åkte vi hemåt, & mötte upp brorsan & Julia. Vi hade bokat bord på "kött kök & bar", en riktigt bra kött restaurang här i Uppsala. Provade hjort & det var riktgt riktigt gott! Efter promenerade vi hem & köpte med oss  massvis med godis & chips. Gick hem till dem & fortsatte att dricka massa vin, snacksa & spela spel! Blev en lååång natt så imorse var man lagom trött... ;-) 

Idag skulle vi brunchat med pappa, Monica, Josefine & Jocke men pappa mådde inte så bra så blev inget av de idag. Så Martin började studera & jag tog mig ut på en promenad. Nu har vi precis fått i oss lite lätt lunch, & ska börja laga matlådor för veckan. Oerhört skönt att ha de klart! 

Vid sex ska vi hem till Anna & Erik för lite tacomiddag!! 

Lite blandade bilder:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback