God moooorgon!

God morgon! 
Blev visst lite sovmorgon imorse, vaknade 9.00. Kanske inte låter som sovmorgon för många av er men vanligtvis går jag upp mellan kl 6 och senast 8. Så känns både skönt & lite konstigt. Sen trodde jag även att det var söndag när jag vakna, så är mer än nöjd att veta att det bara är LÖRDAG! 

Har iallafall tagigt en lugn morgon, kaffe & frukost framför TV4 Nyhetsmorgon & läst unt. Vädret är inte riktigt något att hurra för tyvärr, molnigt & 12 grader.. 

Igår var det en lugn dag på jobbet & vi kunde ta oss hem lite tidigare, Jätteskönt. Så hann med en riktigt långpromenad på 1 timme & 20 minuter (dock i duggregnet) efter jobbet. Sen lagade jag till en enkel middag & tog mig ner mot stan. Jag & syrran bestämde oss för att gå på spontan bio, blev "The other woman". Sjuuuukt jäkla bra och rolig film, riktig "Feel good film" som min syster sa. Otroligt bra! Så vi hade en superbra fredagkväll. Efter tog jag mig hemåt & fortsatt med göttighetwrna i soffan till en film ;-)


Idag blir det nog en tur till plantagen för att köpa lite blommor & tomatplanta hade jag tänkt mig. Sen förhoppningsvis ut till pappa på lite grillat & senare ikväll äre tjejkväll hemma hos Ulrika med pizza & mojitos! Kanske även klämmer in sväng till Norrlands med Emilia & Natalie, vi får helt enkelt se hur kvällen ser ut ;-D 


Bild från när vi var i Västerås. Finaste lillasyster & bästa sambo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback