Lördag!





Blev en rejäl runda runt i Boländerna & på Gränby centrum. Var på jakt efter ett par nya skidglasögon & en fleece tröja. Sjuuuukt svårt att hitta ett par glasögon till bra pris. Dyrt med sportkläder, men hittade tillslut ett par på rea. Phju! Även en fleece fick jag tag i på rean. Toppen!!! 
Vi ska ju åka ett gäng till Sälen på onsdag kväll, och stannar till på söndag. Ska bli så himla kul!! Och Martin ska premiär åka slalom!!  

Efter åkte jag ut till pappa & Monica för att hälsa på den nya hunden.  Så nu har de två stora fina schäfrar!! Tilde sen förr & nu en kille som heter Himte. Så Goa! <3  Var ju superbra väder, så vi satt faktiskt ute och fikade. Semla & kaffe, gött! 

Efter tog jag mig ut till Martins päron. Där blev det grillat till middag & mellokväll. Mysigt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback