Fredagsmys!

Åh ja det är helg igen. Underbart! Jag känner mig alltid lite gladare & på så mycket bättre humör på fredagar. Hela dagen kan man faktiskt gå & små le, över både små & stora ting! Problemen kan man oftast ta med en liten klackspark & sen köra vidare. Känner ni igen er? Känslan är kanon.... :)

Har iallafall haft en riktigt bra fredag. Jobb 8-17, middag & mys med mina fina tjejer. Åkt buss (hör&häpna, inte varje dag jag gör det) Och inte nog med de, så åkte jag gratis. Både fram & tillbaka. Fantastiskt ;-)  









Kommentarer
Ulrika säger:

Åh så mys!! Jag får joina er någon dag! Länge sedan jag träffade dina fina tjejer! 😊😘😋

Svar: Åh ja klart du ska! Nästa gång 😊😘
annatheresea.blogg.se

2014-03-08 | 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback