Blandade känslor?

Dålig bloggande... Jag kan väl berätta lite kort om helgen!

I fredags var det först begravning ute på Gräsö för mormors syster... :( som jag sagt i tidigare inlägg, såg hon verkligen framåt & skulle flytta från ön & bo närmare sina barnbarn. Tyvärr gick hon bort istället. Man vet aldrig när livet tar slut? Så jag säger till er: ta vara på livet, varje minut. Varjee sekund! <3

På kvällen gick Martin & jag ut & käkade på Biztron. Åt och drack massa gött. Verkligen ett toppenställe med bra mat & supermysig miljö. Efteråt mötte vi upp brorsan & hans sambo Julia & gick på bio. Mysigt! 

På lördagsmorgonen körde vi en riktigt stor städning här hemma samtidigt som vi tvättade massvis. Allt åkte ner i tvättkorgen, filtar, kuddfodralen från soffan mm. Sjukt skönt! Vid lunch mötte vi upp Martins mamma & syster för lunch i solen. Vädret var ju helt fantastiskt i lördags, strålande sol & näst intill vindstilla. Galet! Vid två tiden tog vi oss hem till Brorsan som fyllde år. Släkt & massa goda kakor! 

Vid fem tiden mötte jag upp Jennifer & vi tog oss mot Stockholm, till Louise. Där väntade en riktg tjejkväll, vi var väl runt 10 stycken. Vi hade ordnat lite plockmat. Paj, ost, kex, salami, skinka & massa annat Smått & gott. Suveränt! Efterrätt & massa godis också såklart. Vid nio tiden dök en tjej upp som körde "sexparty" så de underhållde vi oss med under kvällen. Jätte trevlig kväll med goa tjejer! Jag, Jennifer & Rebecca sov över så på söndagen fixade vi iordning en rejäl brunch & slappade i solen! 

Vi kom väl hem till Uppsala runt halv sex, sen så avslutade jag helgen på bästa sätt. Bakning (kärleksrutor) & tacos med min underbara sambo! <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback