<3

Vi fick väldigt tråkiga besked igårkväll, så känner mig inte riktigt på topp. Vill inte riktigt förstå att livet kommer ta slut. Det finns ett stopp. 

 För lite mer än ett år sen gick min fina mormor bort ... Känns så jävla tufft fortfarande & jag har inte riktigt förstått det ännu. Hoppet om att hon en dag ska komma & knacka på dörren finns fortfarande. Från att ha pratat med henne varje dag till ingenting  känns helt overkligt.  Har så mycket jag vill säga .. 

Och igår dog mormors syster.. Hon såg fram emot att flytta nästa helg, från ön till fastlandet, hon skulle bo närmre barnen & barnbarnen. Jag vet inte vad jag ska säga men det suger ;( 

Mormor & Maj-Britt. Ni får ta hand om varandra <3 






Kommentarer
Ulrika säger:

😥 Vad tråkigt!!! ❤️ Dem är förhoppningsvis tillsammans nu i alla fall 🌹 Puss min älskling, jag finns alltid här för dig ❤️

2014-03-03 | 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback