Underbara helg!

Igår lördag tog vi rejäl sovmorgon. Åt en god lång frukost innan vi startade dagen, jätte skönt & jätte mysigt. Första arbetsveckan tog hårdare än vad man hade trott.. 

Igår kväll åkte vi hem till Linnea & Henke i Sundbyberg på middag & häng, jätte trevligt!!! Blev tre rätters & massa vin (dock inte för mig. Körde bil, men vilket var riktigt skönt när man skulle hem sen.) 

Planerna för denna söndag är lite oklar än. De blir kanske pulkaåkning & korvgrillning med bror & familj + pappsen till att börja med, låter sjukt kul!! Sen hoppas hinna träffa Louise en stund. 


Mamma smsade också imorse att de har landat!!!! What? Vi trodde att de skulle komma hem på tisdag... Snurrigt. Men så underbart att de är hemma igen. Varit i Thailand nästan en månad nu. Sååå mammsen vill jag också hinna träffa idag såklart :-D <3


Nu ska jag röra mig till affären för att köpa färskt bröd till frukost! Mums. 

Gårdagens bild. Hann inte riktigt ta några fler ;-) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback