Tröttast i stan?

Jag är fruktansvärt trött nu för tiden. Känner inte igen mig själv. Har varit såhär i flera veckor. Visst, de kanske är vädret men känns som man borde ha mer energi ändå. Och nu är det ju nytt år?  

Dock är jag inte ensam. Många har samma problem som jag! Jobbigt är bara förnamnet. Vill ha tillbaka min energi & ork. 


Ligger just nu i sängen med min älskling. Vi kollar på Nyhetsmorgon & dricker kaffe. Så mysigt! Ska snart hämta frukost & sen börjar dagen. 

Fredag & ledig. Blir lite blandade ting att göra. Först jobb (vi hjälper till med mamsis företag nu när hon är på semester)  med syster kl 9.00. Sen blir det nog en sväng på Mios mellandagsrea, de har ju för fina saker!! 

Vid halv fyra ska jag möta upp Elin. Blir det body pump på sats, sen möter vi upp Sandra för käk & fredagshäng!!! 


Nu kör vi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback