Söndagsmys

Söndagen började perfekt. Go frukost med hjärtat. Köpte nybakt bröd & massa goda tillbehör.  På förmiddagen började huvudvärken & magont komma ;( supersegt. Så låg & vila! Men mina fina Louise kom iallafall runt två tiden. Så himla mysigt! Så till dess hann jag vila & även baka en kladdkaka med salta jordnötter i. Mumsigt. Vi satt & fikade & pratade i timmar. Önskar att man kunde ses oftare! Men i framtiden kanske vi bor närmre varandra igen. Vem vet ;-) hoppas! 

Vid halv sex beställde jag pizza till mamma Tomas syster & till mig. Åkte sen hem till mammsen & mumsade pizza & pratade om deras resa. Kramades en hel del också såklart!!! Så skönt att de är hemma igen. Bruna & fina <3 (inte ett dugg avundsjuk..) & min syster åker om några veckor ..., bah. Får bli nästa år för mig helt enkelt. 

Nu ska jag krypa ner under täcket & gotta godis (fet söndag. I know) & kolla på film. Hejssvejs från mig! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback