Lovely feeling!

Har haft en rikigt bra helg än så länge. Det är bara lördg eftermiddag. Så skönt! Igår fredag efter jobbet blev det ett träningspass med Sofia. Efter det åkte jag hem, här var tjejerna redan & lagade fredagsmiddag. Tacos såklart!! Hade en himla mysig & rolig kväll med tjejerna, mat, glass & godis! 

Imorse klev jag upp runt 9. Martin & hans kompis låg bakis (inte såå roligt sällskap) så jag stack hemifrån på en promenad. Vid lunch mötte jag upp syster på gränby. Blev sushi & shopping. Vi hann även förbi Ikea! 

På vägen hem köpte jag med största bullarna ever & så bjöd jag grabbarna på fika nu här hemma. De har vaknat till lite iaf! Haha. Nu blir det slappa lite & sen drar sig jag & Martin vidare till Stockholm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback