Sjukis!

Yes. Varit sjuk nu allt för länge.. Började känna av det redan i torsdags. Halsont. Sen kom huvudvärken & "kroppsont" ingen feber vad jag vet men har varit krass. Usch! 

Helgen bjöd ändå på roligheterna jag såg fram emot. Fredagen bjöd på tjejkväll på stationen, blev 7 stycken som käkade och catchade up. Blev inte allt för långvarigt pga tillståndet men de var verkligen supermys. Bra fredag! Bra start på helgen! Lördagen skulle bjuda på lite mer men fick nöja mig med sängen hela dagen. Sov, kollade tv, sov, kollade tv... Ja ni vet hur de kliar i min kropp av att inte göra något. Usch! Men på kvällen Fräschade jag till mig & jag och mannen tog oss till Sthlm, till Louise och Daniel. Där blev vi bjudna på tre rätters & spelkväll. Såg även lite på melllon. Jättegod mat & så bra sällskap!! <3 

Igår söndag blev det väldigt lugnt. Sängen igen heeeela dagen. Lite storhandling på eftermiddagen och på källen kilade vi upp till brorsan & åt tacos. Fick även äta min första semla, hemmagjord mmmmm! Så jäkla gott! :-) 

Idag blev jag hemma från jobbet. Så sängen idag med. Kul va!? Nä usch! Känner mig lite bättre men inte helt ok. Ska iallafall försöka jobba imorgon, klarar inte att vara hemma mera. Vill ut, leva och ha kul! 

Pussssss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback