Mot freeeedag!

Idag blev det kontoret hela dagen. Efter jobbet mötte jag upp Sandra vid gymet. Har ju köpt nytt gymkort på Fitness24seven, kände att det var dags att prova något nytt. Och det ser ut som att de har lite roligare pass här än Friskis! Vi får väl se hur jag trivs, köpte kortet för nästan tre veckor sen men då blev jag sjuk så idag var det premiär! 

Gymet är sjukt fräscht & ett plus är att det finns ett "tjejrum". Vi bestämde oss att testa pass idag, så blev både Core 30 min & Indoor Walking 30 min. Superbra!!! 30 min är också väldigt lagom. Var sjuuuukt jobbigt & kommer ha träningsverk imorgon. Kunde inte ge allt på passen, har verkligen tappat allt pga förskylningnen. Men det är bara att börja jobba upp!!! 

Kul var det iaf ;-D  sen handlade vi lite på Hemköp innan vi drog hemåt. Martin är inte hemma idag, så jag har ätit rester & legat framför TVn. Helt slut. 

Imorgon är det ju äntligen fredag. Efterlängtad! & så är det ju alla hjärtans dag med. Börjar med jobb & fika med kollegorna, sen på kvällen är det jag & mannen! <3


Nu blir det sääääängen. Åh så skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback