Måndagslyx

Måndagen började inte särkilt bra. Vaknade med extrem huvudvärk & tyvärr hängde den med heeeela dagen. Efter jobbet hade jag bokat Fotvård 60 min. Så underbart, lyxigt mitt i veckan. Mina fötter njöt!! 

Efter behandlingen släppte huvudvärken, behövdes nog lite avkoppling & massage. Tror faktiskt det är dags för en helkroppamassage snart. Värt pengarna! Kroppen ska vi ta hand om.

När jag kom hem hade Martin börjat med maten, så slängdes rakt in i matlagningen. Jätte mysigt att laga mat tillsammans, får man tid för varandra. Prata om dagens händelser & drömmar. Idag kom sommarplanerna upp ;-) Vi gjorde iallafall morötter & paprika i ugn med fläskfilé, till det serverade vi fetaoströra. Yuuummmi 

Martin har börjat må dåligt idag. (Kuuul. Nu har han fått mina dumma baciller) så vi ska ligga här i soffan & bara ta det lugnt. <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback