Kvällsmänniska!? Nä... Eller?

Pigg piggelin! Ovanligt att jag är så pigg såhär på kvällskvisten/natten. Ätit massvis med godis, kanske är en anledning? Så kommer väl somna snart. Hehe!

Haft en jätte bra lördag. Även fast jag inte känt mig på topp hela tiden, förskylningnen ligger fortfarande kvar. Lite trist att inte ha den energin jag brukar ha. Meeen har iallafall umgåtts med Natalie & Emilia, vi käkade lunch & bakade muffins. Jättemmysigt & välbehövligt. Efter det åkte jag & syster hem till mamma på middag. Tacos idag igen... Haha men jag klagar inte. De är så gott så! Vi kollade lite mello & efter det drog vi oss hemåt. Svängde förbi Ica för lite gott, så har legat och kollat på film här i soffan hela kvällen & nu har jag fastnat för en bra serie "Lie to me". 


Puss på er. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback