Humörsvängningar

Humöret har verkligen dalat idag. Upp & neeeer. Var på topp imorse, bra start med P4 & go frukost på espressohouse, följt av lite jobb. Superbra lunch med min andra hälft, sushi & kvalitetstid. 

Efter lunch började de gå nerååååt. Vet inte varför, sjukt jobbigt & har fortsatt nu till kvällen. Vill bara ligga nerkrypen under filten i soffan med massa god mat. Blev knäckebröd & yoghurt till middag. Ingen ork. Dock fick jag ta tag i matlagningen efter kl åtta, ska ju ha matlåda. Så tillagade lite snabb korvstroganoff.Phju! Kändes väldigt bra efteråt! Men ja.. Humöret har verkligen gått upp & ner idag. Jobbigt. Jag tror jag ska gå och sova nu... Ingen energi. 

Sorry för ett förvirrande & konstigt inlägg. Hoppas på en bättre onsdag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback