BRA DAG!

Kick-ass day! Har varit på så mycket bättre humör och sån energi jag har haft & har, fortfarande. Vilken skillnad de kan vara mellan dagar. 

Efter jobbet blev det cirkelfys, skitkul & skönt. Dock har jag en överansträngd muskel i benet så kan inte riktigt köra fullt ut, men det funkar bra ändå! 

Efter cyklade jag hem, sprang direkt ner i tvättstugan & körde igång två maskiner. Så nu har jag precis ätit, (korvstroganoff)så mumsigt & en knäckebrödsmacka med ost (bästa jag vet!) & sen har jag även hunnit fått in laxfileer i ugnen. Förbereder mer matlådor! Boom!

Så nu ska jag snart springa ner i tvättstugan & slänga in två nya maskiner .  Sen blir det häng i soffan hela kvällen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback