Update!

I torsdags efter jobbet mötte jag upp min lilla syster på stan. Blev lite snabb julklappsshopping & även jag fick med mig ett par svarta jeanse & en långklänning (Ops!). Vid sju tiden kom Louise & Daniel hem till oss, vi mös hela kvällen med sushi & massvis med Julgott. Lussebullar, pepparkakor, julkola, snickers mm. Vi kikade även Big brother finalen, så nu är det slut tittat framöver. supermysig kväll! 

Igår fredag blev det som i vanlig ordning, jobb. Lunchade även med pappsen! <3 började redan vid lunch känna av halsen, började få ont på ena sidan. Sen blev det bara värre & värre under eftermiddagen, sjukt drygt när man också pratade i telefon hela dagen. Så bättre blev det inte.. Väl hemma hade Martin dukat fram vår middag, lyx! Och vi hade förberett en kycklingpaj dagen innan så de var klart. (Skönt! När man mår som man mår också) 

Hann vila lite innan vi drog iväg till SF & mötte upp Martins syster Karin & Jens. Vi hade bokat sen långt innan Hobbit 3 biljetter. Filmen var bra men fortfarande är det Första filmen av Hobbit bäst! Mysig kväll avslutades med liten sväng förbi Musikhjälpen buren på stora torget. Dock mådde jag piss under bion & hemma blev det te i sängen innan sovdags. 

Idag vaknade jag runt 9, fått i mig massvis med vitaminer & ligger forfarande i sängen. Mår inge bra, faaan! Har sett fram emot den här helgen så mycket. Skulle ha julhandlat de sista med Caroline, slå in julklapparna, träffa brudarna ikväll på middag, fixa julgranen och sen även fira jul med mamma. Jag håller tummarna att jag tillfrisknar fort och kan orka med de mesta som var planerat. Så nu blir det vila här i sängen ett tag & sen ta mig upp när jag känner mig redo! 


Bild: Torsdagsmys med Daniel & Louise! 

Bild: fredagens middag! (Supergod kycklingpaj)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback