Söndag!

Superbra lördag! Vi kom iväg strax innan 11, bra tid innan alla ska ut & jaga julklappar. De märks att det redan har börjat (iof är det bara 2 veckor kvar till jul idag... Hänger inte med!) vi fick tag i det mesta vi skulle ha, men det som var svårt att hitta var julstjärnor till fönstrena. Efter första advent verkar de sälja ut allt, så vi får köra med våra gamla från förra året så länge & se om vi kan hitta några på stan istället. Men en fick vi tag i, en stor röd stjärna som ska hänga i sovrummet. Sen köpte vi lite mer julpynt, hyacinter & massa ljus! 

På Gränby centrum köpte vi lite julklappar & sen blev det en almenacka & en ny halsduk till mig. Borde egentligen önska mig det istället nu innan jul men jag har svårt att hålla mig när jag väl ser något.., hehe! 

Vi hann även med en sushilunch på food courten. 

När vi kom hem satt jag igång med storstädning. Yes! Eftersom vi har varit utomlands och kom hem förra söndagen har vi inte hunnit julpynta någonting alls, och jag har sagt till migsjälv  (vilket jag måste hålla då) att vi måste städa lägenheten innan vi får fixa jul här hemma. Så hela veckan har jag tänkt att städa efter jobbet men aldig orkat. Så igår när vi kom hem ifrån shopping rundan satt jag igång med storstädningen. Jag dammade, torkade, dammsög & gjorde rent toan såklart. Kändes så himla bra efteråt & nu är det klart för att pyntas!!! 

Nu blev det väldigt mycket text... Men måste ju även berätta lite kort om vår kväll igår. Vi var iväg på Sofias 25 års fest i Läby!!!!  Superkul, hon bjöd på mat, dricka & roliga lekar. Martin & jag kände inga andra än Sofia men hittade väldigt trevliga människor där, kul!! 


Bilder-
Presenten till Sofia (ansiktsbehandling), min kvälls outfit & fina Sofia!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback