Mot bättre dagar!

Har ju varit dålig sen förra fredagen. Började med halsont och sen kom allting annat också som en rejäl förskylning brukar bestå av. Huvudvärk, snorig, bihålorna mm. Jag vilade hela helgen men blev inte särkilt bra. Kämpade iväg mig till jobbet både måndag, tisdag & onsdag... Onsdag var jag på kontoret men hade typ ingen röst. Kråka! Blev hemskickad rätt tidigt. Sen i torsdags blev de värre, så har varit hemma nu igår & idag. Vilket jag gjorde helt rätt i. Fyfan för att vara sjuk alltså! 

Men idag har det nog vänt & blivit bättre. Känner mig som en ny människa! Tror att vila och ta det lugnt är bästa medecinen. Plus lite piller då... Hehe. Hoppas kunna sluta med Ipren nu också. Gillar inte riktigt de där att stoppa i sig så mycket smärtlindrande! 

Sen har de hänt väldigt mycket annat i livet just nu som troligen påverkar hur man mår. 

Har i allafall vilat massvis idg, tråkigaste som finns. Men jag har försökt städa lite lätt & även gjort lite chokladbollar till kvällsfikat! Blir en lugn kväll med min andra hälft, vi har faktiskt 7 år & 3 månader idag hihi ;-) 
Så när han kommer hem från plugget ska vi väl ta och handla något gott till middag. Sen blir det soffan med film heeeela kvällen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback