Full fart!

Blev inte jättemycket sömn inatt heller. Har sjukt svårt att sova nu när jag har varit hemma & vilat flera dagar. Är inte trött! 

Så imorse när Martin stack till jobbet vid 6.00 vaknade jag också såklart. Sen var det kört. Låg och vred mig & försökte verkligen somna om, men var inte trött & tankarna flödade på. Herregud vad jg tänker ibland, på allt! & nu specielt inför jul. Är så otroligt taggad och glad, älskar julen och allt som hör till. Allt fix är det bästa, både med mat, bak, pynt & de där lilla extra så att alla runt omkring mig ska få en superbra jul. Det är verkligen det viktigast för mig, att alla mina nära & kära har det bra! <3 

Gick tillslut upp vid halv sju-sju, tände alla julstjärnor i fönstrena & julgranen, satte på kaffe och började laga en prästostpaj. Den ska jag sedan ha med mig till pappa på julafton. Efter det blev det en god frukost framför julkalendern. Det kallar jag mysmorgon!! 

Solen tittade fram och jag tog mig ut på en promenad, så skönt att äntligen kunna gå ut & röra på sig. Sen satt jag igång med julskinkan och griljerade den. Första gången jag gör det & otroligt nog blev det verkligen superbra! 

Väldigt effektiv dag, nu är jag värd att ligga här i soffan med en kopp grönt julte. 

Ikväll blir det tjejmiddag hos Emilia. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback