Torsdagspannkaka!?

Sholahopp. God morgon. Hej!
Jag sitter just nu på jobbet, är sjukt hungrig så just nu vill jag bara att tiden ska gå fort och bli 12... babubä. tyckte jag fick i mig en rejäl frukost (fil med bär och nötter + två rostmackor med ost och skinka?) men vissa dagar känner man sig ändå hungrig! inte roligt. hehehe
jaja nog om min hunger och maaaaaaat. så ser dagen ut att bli bra. Jobb till 17 och sen till läkaren vid halv, efter det får jag se vad som händer. Kanske blir att gå och handla något gott till middagen och sen har vi tvättid ikväll, alltid lika roligt. och SÅ mycket tvätt denna gång, blir en lång natten i källaren.....

På lunchen ska jag ut och leta höstskor och dopresent. KUL JU!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback