Bra onsdag.

JA en riktig kanononsdag. Lön, en dag närmare fredag, ordnat ny läkartid & träffat bästa Louise!

Jaaa. Vad säger man? Är superglad. Precis fått umgåtts med Louise. Vi sågs efter jobbet & tog oss då till stationen, Svenssons krogar. Där blev det en "parisare" på à la cart restaurangen. Fint ska de va! Suttit & pratat i timmar, allt mellan himmel och jord. Var ett tag sen sist vi sågs. Saknar verkligen att ha henne nära. Så listen up Stockholm, ge tillbaka henne! ;-) hehe!

Nä men nu har jag precis kommit hem, känner mig helt slut. Slängt mig på soffan under gosfilten. Älsklingen åkte hem till sina päron idag & ska fira hans lilla syster som fyllt år! Hurra :)

Annars idag har jobbet rullat på bra. Har även varit till tandläkaren och läkaren under dagen. Känns bra att ta tag i saker & ting! 

Puss på er. 





Kommentarer
Louise säger:

Min finaste allra bästa vän ❤❤❤tack för igår❤

2013-09-26 | 10:06:12
Bloggadress: http://Louisebj.blogg.se
Svar säger:

TACK SJÄLV FINA DU! <3

2013-09-26 | 11:06:12
Bloggadress: http://annatheresea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback