Go kväll!

Sitter just nu i soffan och väntar på att "halv åtta hos mig" ska börja. Godispåsen från helgen ska fram och ljusen ska tändas, det kallar jag vardagslyx.
 
Annars idag då? Det är onsdag, jobbade mellan 8-17 som vanligt. När jag kom hem lagade jag och Martin storkok på köttfärssås och spagetti. Så nu har vi laddat med matlådor, skönt att inte behöva tänka på vad man ska laga för mat varje dag. Sen har det blivit en sväng med damsugaren (gillar verkligen inte den) känns bara klumpigt och den fastnar överallt och sladden är i vägen.. nej usch för den! men jag gjorde de och nu är det fint och fräscht här hemma.
 
Kvällen blir lugn. Både Martin och jag behöver det, mycket på gång nu hela tiden. Tiden räcker inte riktigt till! men det är bara att försöka göra det bästa av situationen,Helt enkelt. yes!
 
Hoppas ni också har en mysig kväll, Puss på er.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback