Galen bra söndag.

Var ju väldigt seg imorse, men tog jag tag i det. Gick ut i regn & rusk med mina löparskor. Blev en liten runda, dunder skönt!! Så länge sen, kommer inte ihåg när jag var ute och sprang sist. Härligt! Efter de blev de en lång varm dusch, pannkakslunch med Martin & sen tog jag mig till gränby centrum (Martin var tvungen & studera... Stackarn!) jag kikade iallafall runt i butikerna, lämna tillbaka en jacka & handlade mat tills ikväll. 

Väl hemma blev de lite städ av badrum, skönt. Martin drog sen på fotbollsmatch. & jag träffade brorsan och de blev en till sväng på ica. Kompletterade lite grejer som inte fanns tidigare. 

Så nu har vi ätit massvis med tacos, & de blir snart glass, godis & kaffe framför solsidan. Underbara underbara söndag! Som vi längtat efter denna daaag. Bara vi <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback