Toppen helg!

Underbara helg. Som vanligt har jag haft en superbra helg, träffat nära & kära. Tagigt det lugnt & ätit gott. Bästa!

I fredagskväll hade vi tjejkväll hemma hos Natalie med tacos & idol. Alltid lika trevlig & mysigt. <3

Igår, lördag. Blev det gymmet en stund på morgonen, sen åkte jag & brorsan och handlade present till bästa syster som har fyllt 22 år! Grattis igen! Vid halv tre mötte jag Ulrika på gränby, vi tog en fika & shoppade lite jul grejer. 
Vid fem tiden hämtade jag syster, vi åkte hem till mamma & Tomas. De drog iväg på festligheter & vi blev hundvakter. Handlade hem massa gott & köpte take away mat! Så lördagskvällen spenderades med små knoddarna (hundarna) Harry & Vilde. Och självklart syster också men hon var tvungen att åka & jobba vid nio. Så jag låg och kikade på film, åt b&j & godis med vovvarna. Mysig lördag! 

Imorse blev de kaffe på sängen med mamsen & Tomas. drömde oss bort till Thailand & planerade kalaset för Caroline. Vi ska fira henne om några timmar. Ska bli riktigt Kul att få träffa släkten! 

Efter kaffet drog jag ner till stan & träffade Sandra på V-dala nation för brunch!!! Mums!!! 

Nu ligger jag i soffan, laddar ner lite musik & njuter av denna gråa söndag. Snart ska jag väl fixa mig lite för kalaaaas! 
Blev mycket text nu... Så hejdå! ;-)
Puss på er. 


Bild: lördagsfika med Ulrika. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback