Söndag!

Bakade Lussebullar såklart! Lite tidigt än, men kunde inte hålla mig. Saffran är så gott! Längtar verkligen till julen nu. 


Denna söndag har varit superbra. Hunnit med väldigt mycket!! Morgonen var underbar. Jag bakade & lagade till lyxfrukost/brunch till mig & Martin. Sen kom bror, Julia & alla barn först här på kaffe & lussebulle besök. 

Efter det drog Martin på fotbollsträning & UF möte. Jag tog mig ut i regnet på en liten promenad. Vid tre tog jag mig ut till pappa, levererade lite lussebullar (såklart) & fikade. Hehe! Runt halv sex hämtade  jag upp Martin, vi åkte då till kyrkogården. Vi var där igår men ville gärna åka dit igen nu när de var lite mörkare. Tände ljus för farmor & farfar igen & sen tände vi ljus för mormor vid minneslunden. SÅ himla vackert med alla ljus. Åh! Ville inte gå därifrån! 

Efter det tog vi oss till mamma & Tomas.  Blev bjudna på middag & fika (pannacotta) Inte lussebullar denna gång haha (levererade bara lite till dem, såklart!) 

Så nu har vi precis kommit hem. Njutit av denna dag till fullo. Många skratt & även mycket tårar. Jag älskar er! 

Bildbomb!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback