Lyxar fredag'

Massa shopping på Myrra & hos frissan, nytt schampo + inpackning. Lovely feeling. Mår så bra av att öppna plånboken (tyvärr är den inte tillräckligt stor... Meeeen ibland glöder den och jag njuter) hehehihihi. Ångesten får vänta! Jag lever nu! 

Så vad har jag då shoppat? Jo massa nya ljuslyktor & ljus på Myrra. Kopparfärgade lyktor, vita ljusstakar & doftande yankee candle ljus som ska få dofta här hemma. 
Sen gick jag en vända till frisören min, köpte produkter från Joico serien. Ska vara toppen för håret. Dyrt är det men värt det! Håret ska man ta hand om. 

Så lite första adventspresenter till mig själv helt enkelt. Sen efter shoppingen blev det middag på Biztron med Sandra. Tog en hamburgertallrik med ett glas vitt & till efterrätt blev det cream brule. Perfektion! 

Så nu har jag kommit hem, krupit ner i sängen med godis påsen & kollar lite på idol extra. Åh vad jag mår bra!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback