Hejsaaaan.

God kväll allihoppa!
Har haft en bra dag på jobbet, mycket att göra, så de har rullat på bra. Lunchade med Johan & Caroline, blev på caféet lyckan. Dagens fläskpannkaka i ugn, mums! Torsdagspannkaka är ju ett måste, hehe! Efter jobbet mötte jag upp Natalie på gymet. Vi körde lite styrka & prata maaasssa. Skulle kunna prata i timmar, man ses ju för sällan. 

Så nu har jag fått i mig middagen bestående av så lyxigt som yoghurt med banan & müsli + massa fincrisp med smör & ost. Yum! Martin är inte hemma ikväll så blir det enkla... ;-) 

Igår kväll var jag ute & käkade med mina fina Proffice kollegor. Sofia, Sofia & Ida. Vi var till forno romana som ligger i svava, en riktigt bra italiensk restaurang. För mig blev det linguini med pesto & lufttorkadskinka. SÅ gott! 

Nu taggar vi för fredaaaag! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback