God moorgooooon!

Oj så mätt jag kände mig imorse när jag vaknade. Tröck i mig allt för mycket godis/popcorn igår kväll, förstår inte hur de får plats. Meeeen jag tog mig upp vid åtta, gjorde i ordning frukost & koka kaffe. Morgonen är den bästa stunden på dagen, helt klart! 

Ska försöka ta mig upp ur soffan nu, göra mig i ordning för dagen. Först blir det "Myrra outlet" med mamma Tomas Caroline & såklart hundarna.. Hehe! Morfar ska nog kanske också med. Hoppas! 

Vi åker sen troligen direkt till minneslunden efter det & tänder ljus för mormor.  <3 

Vid fyra ska vi möta upp pappa & släkten vid kyrkogården. Tända ljus för farmor, farfar & gammel farmor. <3 
Blir nog som vanligt & tradition en liten fika efteråt med släkten. 

Vid sju tiden möter jag upp mina fina troll (nää tjejer såklart!!) Elin, Karin, Linnea & Natalie. Vi ska ut och käka & dricka drinkar!! 

Välkommen världens bästa lördag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback