Tänka sig!

Vilken eftermiddag/kväll(!!!) efter jobbet drog jag direkt till Friskis&svettis, hade bokat ett spinnigpass bas. Har ju haft ont i nacke/rygg hela förra veckan, så har inte rört mig ett dugg. Sugigt p"ung! Så nu är jag på förbättringsvägen & det är nästan helt smärtfritt, så var rå taggad på träning och det gick hur bra som helst, sjuk kul & sjukt stolt över mig själv!!

Sen tog jag mig till Ica, inhandlade dagens middag (hade jag tänkt iallafall, men var hungrig redan efter träningen så middagen fick bestå av yoghurt med jordgubbar kiwi och massa göttigt.) iallafall kom jag på att göra fylld kycklingfilé i ugn, det är ju för gott så inhandlade färsk kycklingfile & massa gott att stoppa i. Jag blev precis klar med maten, som får bli matlådor och middag imorgon. Skönt att ha det klart ibland!!

Det blev färsk kycklingfilé fylld med champinjoner, körsbärstomater, fetaost & pesto! Till det gjorde jag blomkålsmos med smaksättning av vitlök & persilja. Blev uuuutmärkt! För att vara första gången är jag så nöjd, en riktig höjdarkväll :-D


Avslutar med lite matbilder & en svettig Therese!

https://cdn1.cdnme.se/785694/6-3/pic_519bbf199606ee12dcacee27.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback