Smärta

Alltså jag står snart inte ut. Har haft ont i rygg/nacke och axlar nu sen i tisdags (tror ja de var) eller måndag. Aja ja vet inte men länge nog. Känner igen smärtan, hade exakt samma i vintras. Det kan inte beskrivas hur de känns, det är olidligt. Jag förstår er där ute med ständig rygg ont hur jobbigt det måste vara!! Min smärta är som att mitt punkten är i nacken och att de strålar upp till huvudet, ner till halva ryggen ich axlarna. Det går upp & ner, mornarna är bäst. Ingen smärta, men när jag börjar röra på mig börjas det. Jag vet inte vart ja ska ta mig till? Hur aka ja sitta, ligga eller gå? Åååh! Inorgon har vi även extra dans träningen & känner att de absolut inte kommer bli bättre efter den.... Bajs!

Måste sova. Eller ett försök till det ;-( tycker väldigt mycket synd om mig själv just nu men fan vad jävla onödigt detta är. Vill bara gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback