Midsommarklädsel

Om mindre än en vecka är det midsommar. En av de bästa dagarna om året. Krans, klänning, folkfest, god mat, sol (förhoppningsvis) och umgås med nära & kära! Kan inte bli mer än bra!

I år vet vi dock inte ännu vad vi ska göra på midsommar men antingen blir det hänga med vännerna, Järvsö eller liten romantisk weekend med älskling. Bestäms väl här i dagarna!

Meen, tänkte prata om kläderna! Alltid så svårt att veta vad man ska ha på sig. Först vet man ju inte hur vädret är, soligt förhoppningsvis men det kan ju lika gärna regna. Vi är som sagt i Sverige, kanske hör regn till? Nä usch! I alla fall, jag brukar alltid vilja köpa något nytt till ett sånt här tillfälle, dock har ja ännu inte hittat något som jag skulle vilja ha... MEN idag när jag rotade lite i garderoben hittade jag en klänning jag knappt använd. Fått den av Martin för något år sedan, en riktigt söt sommar klänning. "ljus rosa" med fina detaljer och fint fall. Har haft svårt att hitta tillfälle att använda den, så NU på midsommar kommer den nog passa perfekt . YEEY' :D

Ett liten titt får ni här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback