Syskonkärlek!

Uhj uj, vilken bra kväll jag har haft(!!!) het fantastiskt väder också, så direkt efter jobbet tog jag en promenad till Röbo, sjukt fint & mysigt där nu under sommaren. Luktar gott, massa grönt & mulligt & massa folk som promenerar/springer, åhh vad jag älskar sommaren. Så fullt ös med bra sommarmusik i öronen & en pw i solen blev det! Lovely.

Även en del samtal blev det till mina nära & kära. <3 Bestämde då en spontanare med syster, mat & bakning. Så blev en sväng förbi lutis innan jag rörde mig hemåt. Väl när maten var klar (köttfärssås & spagetti) kom Caroline. Sen har vi bakat & haft högsta volym på TVn & sjungit med i allsång på skansen "pop opp i topp, topp" hahahah. Har haft väldigt roligt med många skratt.

Cupcakes blev det, vi hade aldrig gjort förr så det var lite spännande. Sjukt kul & de blev världsgoda... Mmm! Vi gjorde typ som choklad"muffins" med Philadelphia ost, Lelias recept. Rekommenderas!

Brorsan kom även förbi, perfekt till kaffet & cupisarna. Även han fick i sig lite mat i magen. Dock höll han på att bränna upp min micro, den börjar brinna & osa... Vi räddade tur nog både micron & lägenhet!!!

Aaa, en riktig toppen tisdag helt enkelt. Känner mig även riktigt glad över att jag mår bättre. Haft ont & svidande ögon i en vecka nu, idag känns det äntligen mer som vanligt!!! ÖgonInfektion är Inge vidare..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback