<3

Min helg har varit helt otroligt bra. I fredags började jag helgen genom att åka till Ikea med syster & äta en god middag ute på Dinos. Sen blev det soffläge med älskling, godis & film!

Lördagsmorgonen var superfin, solen sken in och det var varmt. Vi bestämde oss för att lyxa till det lite & gick till hotel radissons och käkade deras omtalade brunch. Det var huuur gott som helst, och vi blev såååå mätta!

Efteråt blev det en sväng på stan, köpte lite små saker och sen tog vi oss hemåt. Blev även ett stopp på gräsmattan vid ån, där vi bara satt och njöt av vädret och dagen. Underbart!

Vid sex tiden drog jag till Ulrika, som fyllde 24 år (!!!) där blev det kalas, vi åt gott (grillat & massa tårta) blev även en del roliga lekar. Kvällen avslutades nere på stan, en öl på uteservering. Riktigt bra kväll och vi får tacka Ulrika för det, och grattis igen vännen. Puss!

Igår var nog den bästa dagen i år!!!! SOL, VARMT & helt helt underbart. Jag Martin & lil sis köpte med oss lunch och så åkte vi hem till pappsen. Brorsan kom även över lite senare. Pool, fotboll, lunch, jordgubbar, glass!! Levde loppan och hade fantastiskt bra. Mot kvällningen kom även pappsen hem, då lagade vi tacos & käkade i kvällssolen på altanen.

Tackar & bockar för denna bästa helg. <3 Idag är det måndag & jag är för jäkla trött. En vecka kvar till semester.... Kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback