Fantastiska jul.

Fantastiska jul. Det bästa av allt är att jag & mannen får fira julen tillsammans i år. Så mysigt! Igår var en underbar dag, trots regnet. Vi började julafton hemma i lägenheten med lite paket öppning, Martin & jag hade båda köpt lite saker till oss tillsammans. Min syster var även också med <3 vid 10.00 var det den årliga julfrukosten med kusinerna & morfar. Brukar vanligtvis vara hemma hos mormor & morfar men eftersom mormor nu är i himlen <3 blev det hemma hos mina kusiner i salabacke. Där blev det gröt, skinkmacka & firning av morfar som fyllde 82 år!!! & toll Mormor, du är saknad. Men vi vet att du alltid är med oss! <3


Efter det tog vi oss till ärentuna. Min "lilla" kusin fyllde 20 år! Klart det ska firas. Blev tre rätters lunch (inte julmat, tack & lov...) :-) hehe. 

Så ett stort grattis till min fina morfar & min fina kusin på eran dag. 

Vid tre tiden rullade vi mot örsundsbro, till Martins päron & syster. Här blev det massvis med julgodis, julmat & paketlösning. Under kvällen blev det mys framför TVn! Är supernöjd över dagen & klapparna är kanon. 

Nu har vi ätit frukost & snart rullar vi mot Uppsala. Jul nr 3 ska vi köra hos pappa! Blir fullt hus, så nu kööör vi. Påt igen :D älskart! Självklart följer min kära Martin med.


Älskade jul. <3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback