1 December

Glad första advent allihoppa! Sol & plusgrader ute, toppen! Saknar dock lite snö, men den kommer så småning om. Så just nu njuter jag av de underbara vädret vi har!! 

Idag har jag varit iväg & julhandlat det sista julpyntet (kommer nog bli någon runda till....) hehe!! Fick med mig massvis med fina saker. En ängel som lyser, fat & block ljus till adventsljusstaken, pynt till den (trä hjärtan & grå sand) mer ljus, både vita & gråa. Hyacinter till skålarna. Så har pysslat här hemma, ätit tacos & kollat på filmen Ensam hemma 2. Så mysigt! Nu har jag tagigt en paus. Sitter i soffan med kaffe & choklad till filmen. Hej jul! 

Om en timme ska jag möta upp tjejerna. Då blir det fyrverkeri vid botaniska/slottet. Alltid lika roligt & se vad de blir för tema! 
Efter det drar jag mig hem till mamma & Tomas, där det blir adventsmiddag. Morfar kommer också. <3

Lite bilder från pysslet här hemma;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback