Söndag, jaja!

Vaknade imorse med världens bästa humör & utvilad redan vid sju. Kände att ligga och dra sig lite var jag värd, så 07:30 blev de uppstigning. Sol ute gör mycket!! Satt på kaffe och gick ner till tvättstugan, så har fått tvättat två stora maskiner med kläder och åt en god frukost framför TVn. När gymmet öppnade drog jag dit, körde bara kondition idag. Kände mig som sagt sjukt pigg och taggad. Orkade mer än vad jag trodde ja klarade, sprang hela 50 min(!!!!) sjukt stolt över mig själv ;-D wiii. (kanske var bra, åt för mycket godis igår kväll... Haha) så efter ett bra pass på gymmet mötte jag Ulrika vid stationen. Där blev de fika, kaffe & kladdkaka. Så mysigt! Så där satt vi i solen och njöt i tre hela timmar, underbara vår du är välkommen!

Nu ska jag snart hämta upp bror och så åker vi till pappsen. Blir att göra hemma lagad pizza och mys. <3

Lite bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback