Bra dag!

Superbraiga tisdagen börjar närma sitt slut. Ser dock fram emot en underbar onsdag! Heja heja, vad jag mår bra :-) härliga känsla. Så glad(!!)

Jobbet flöt på bra, alltid bra när dagarna går fort. Efter jobbet tog jag mig en sväng på gymmet (väldigt kort, men något är alltid något..) sen mötte jag upp Malin Persson. Var så sjukt länge sen vi sågs, vågar inte ena tänka när det var sist. Men nu har hon flyttat tillbaka till Uppsala och här för att stanna, så nu får vi ta och ses mera helt enkelt. Så har haft en supermysig kväll, de blev fika & massa "catch up" på Unico!

Nu ligger jag i sängen & kikar lite på tv. Snart blir det att knoppa, ska bara komma ner i varv först!

Puss på er godingar. Hoppas ni får en fantastisk onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback