AW-fredag & världens bästa lördag!

Igår efter jobbet blev det afterwork med jobbet. (Jag Caroline Johan Lisa Louise Alexander Therese & Therese) vi började på forno romana och käkade god pasta med ett glas rött. Vidare till biztron där vi tog nästa drink, lite gladare drog vi till edenbergs för nästa drink och sista stoppet blev på oasia där avslutades kvällen med en apeltini, yum! Kvällen var fantastisk lyckad och AW lär bli av snart igen!!! Puss på er.

Idag vaknade jag och mannen upp runt nio. Han superbakis efter en kväll i korridor i flogsta, jag lite piggare än så. Åt en god & lång frukost tillsammans innan jag drog på mig joggingskorna (fick inte med mig mannen...) men trots lite huvudvärk och trötthet kände jag mig sjukt taggad och tog mig ut en sväng i spåret. Blev 25 minuter totalt, underbart!!!! Nu har Martin hjälp mig att lägga i färg i håret, nu ska utväxten bort. Våren är här och jag behöver känna mig lite fräsch i håret. Väntat allt för länge! Så just nu tar vi det lungt i soffan här & väntar ut tiden, jätte spännande. Senare idag blir det Balkonghäng & ikväll ska jag iväg till tjejerna!!!

Bjuder på en bild (utväxt, Hejdå!)
Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback