7 april

Goddagens! Ligger just nu i soffan & goffar i mig godis & inväntar film. Maria wern tror jag den heter? Bra skit iallafall. Blir nog inte så mycket mer ikväll. Saknar redan min man, bästevän & kärleken i mitt liv. Han åkte iväg till Boden idag & sen ska han tillbringa två veckor i Sthlm... (högvakt) men så är det. Vänjer mig nog snart!

Har iallafall haft världens bästa helg. I fredags var det AW som sagt med fina kollegorna. Igår Mysdag med Martin, sushimiddag & sen träffa jag tjejerna på kvällen. "home sexparty" hos Elin, var riktigt roligt!! Hehe.. Imorse tog vi det lugnt, började som vanligt med en god lång frukost & sen följt därefter med en långpromenad genom staden.Mys! Väl hemma blev det städning & mat. hemmagjorda hamburgare & pommes!! Perfekt dag. Mycket skratt & mys. Vid fem tiden var jag tvungen och lämna av Martin vid stationen...

Bild; ballehäng med Martin i lördags & outfit från igår kväll. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback