Hösten är här.

Härliga torsdag. Bara en dag kvar till helg och det har varit underbart höst väder ute idag. Sol, lite små kyligt och klarblått. Det gillar vi,mer sådanna höst dagar. Blir så otroligt sugen på att gå och köpa mig en ny höstgarderob. En ny jacka, mössa, halsduk och skor... ååh, låt lönen komma! (& snälla låt den vara BRA)
 
Dagen har bestått av jobb 8-13 (vardagslyx) sen tog jag mig hem och gjorde en god lunch och tvättade.. sååå roligt. Vid halv fem kom min kära mor och syster, vi åkte till ICA maxi och handlade inför kvällen. Det blir taco night här hos mamma idag! WI, som jag längtat.
 
Nu ska jag gå och vara lite social. Rensa bland gammla grejer och snart är det mat!
 
XOX
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback