Tur till Sthlm!

Efter jobbet idag kom min fina syster & Hanna &hämtade upp mig. Vi drog sen en snabb lunch på Max. Testade en ny burgare igen (börjar bli en vana, testar nya burgare varje gång. Vååågat heheee) tog iallafall ett delifresh kycklingmål. Helt okej men ingen favorit!

Jaja inte lunchen jag skulle prata om. Men det var gotttt.....
Efteråt tog vi oss ut på E4an mot Sthlm & Arlanda. Caroline och Hanna ska nämligen åka till Miami tidigt imorgon bitti, så vi var tvungna att först ta oss in i storstaden och hämta Carolines pass som ambassaden hade. (fixat visa inför Thailand) & ja herregud vilken resa. Inte de lättaste att hitta där inte!!! Vi hade både karta och tre hjärnor men ändå var det så svårt.. Fick ringa Tomas ett antal gånger innan vi hittade fram. Gick nästan helt smärtfritt ;D. & som tur kom vi även ut därifrån med (vilket heller inte var det enklaste) haha! Men vi hade kul & jag saknar dem redan ;(

Lämnade av dem på Arlanda & stack hemåt. Tog gamla E4an hem, mysigt och lite roligare körning. Väl hemma blev det lite mat och fika med bror och Vilmer.

Kiss kiss kiss (övade lite engelska med ville, gick sådär.. Han tyckte puss på engelska var lite konstigt )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback